Agentura Grunex koupila od EMPRESA MEDIA Jaroslava Soukupa IT portál PCtuning.cz. Cílem v červenci dokončené akvizice je významně posílit mediální dosah na vysoce bonitní skupinu příznivců informačních technologií a zároveň umožnit klientům širší a provázanější kampaně. Cena transakce nebyla zveřejněna.

Na počítačové fanoušky zaměřený portál PCTuning.cz je další z řady akvizic, které Grunex v poslední době na mediálním trhu realizoval. Po koupi podílu v herním pořadu Re-Play a loňském převzetí tuzemského herního portálu Hrej.cz a řady komunitních webů nyní cílí i na klasické příznivce informačních technologií. 

„Portfolio Grunex médií se doposud zaměřovalo zejména na gaming a esport, se kterým však hardware velmi úzce souvisí,“ říká Martin Liberský, jednatel a spolumajitel agentury Grunex, a doplňuje: „Koupě PCtuning.cz nám umožní efektivně oslovit právě tuto příbuznou skupinu čtenářů.“

Grunex přitom počítá se zachováním stávajícího osazenstva redakce v čele se zkušeným šéfredaktorem i dalšími matadory Michalem Rybkou, Zdeňkem Obermaierem, Adamem Vágnerem a dalšími členy. Zároveň plánuje investice do rozvoje webu, zejména jeho kompletní inovaci. 

„V současnosti pracujeme na aktualizaci našeho největšího herního webu Hrej.cz a hned po něm přijde na řadu PCTuning.cz. U obou médií navíc novými weby, které budou plně responzivní a budou splňovat soudobá očekávání čtenářů, chceme přinést nejen nový moderní vzhled, ale s ním i koncept a obsah. Jsme si vědomi i rostoucího zájmu o videoobsah, na který se budeme zaměřovat výrazně více než doposud,“ říká Martin Liberský.