Společnost BMW vstupuje do světa profesionálního hraní. Ve velkém stylu ohlásila novou kampaň United in Rivalry, kde spojila největší herní organizace posledních let. Těmi jsou T1, FunPlus Phoenix, Fnatic, G2 Esports a Cloud9.

Esportu propadají stále známější a větší světové značky. Po automobilkách jako Mercedes (ESL), KIA (LEC) nebo Hyundai (MČR v PC hrách) udělala další krok směrem ke hráčům i velmi oblíbená bavorská společnost. Způsobem, jakým to ale oznámilo BMW, vzalo dech snad všem, kteří tuto věc nečekali. Hned pět největší herních týmů se tak honosí modrobílým znakem na svých prsou. „Z naší perspektivy byl hlavním důvodem k oslovení těchto subjektů výkon jejich týmů ve hře League of Legends. Tyto organizace představují absolutní špičku v rámci čtyř nejsilnějších regionů,“ řekl Steven F. Althaus, šéf globálního marketingu BMW.